Home / Klanten / Cases / CASA Nederland: Onderaan de streep merk je het verschil

CASA Nederland: Onderaan de streep merk je het verschil

Gepubliceerd op 14 juni 2022
CASA Nederland: Onderaan de streep merk je het verschil

Niet alleen als het gaat om goed werkgeverschap en gemotiveerde medewerkers, ook financieel loop je kansen mis als je je WKR-budget niet gebruikt.

Met een kwalitatief aanbod aan decoratieve en functionele interieurartikelen staat CASA met ruim 500 winkels in acht landen voor gezelligheid en het creëren van een heerlijk thuisgevoel. In 2018 betrad de winkelketen voor het eerst de Nederlandse markt. De overname van tientallen Xenos-winkels betekende het begin van de ontwikkeling van CASA in ons land.

CASA Nederland werkt sinds september 2021 samen met FiscFree®. Salarisadministrateur en HR-medewerker Karin van Stel vertelt over het hoe, wat en waarom.

Extra’s voor je medewerkers én profijt voor je bedrijf

“Bij het grootschalige overnametraject door CASA in 2018 kwam ontzettend veel kijken. Niet alleen operationeel gezien, maar ook administratief. Aan de WKR en het daarvoor beschikbare budget kwamen we in eerste instantie simpelweg niet toe. In 2021 zijn we er echt voor gaan zitten. Want het is natuurlijk zonde als het WKR-budget onaangeroerd blijft: je laat niet alleen kansen liggen als het gaat om extra aandacht voor je medewerkers, ook onder aan de streep merk je het verschil, omdat je flink bespaart op je sociale lasten.”

Heldere productpresentatie

“Eén van de collega’s kende FiscFree®, en zo kwamen we halverwege 2021 met het bedrijf in contact. Een accountmanager kwam naar ons toe en gaf een presentatie aan de hand van een heldere productdemonstratie. Zo kregen we direct een heel goed beeld van hoe het platform eruitziet en werkt, en van alle opties en mogelijkheden. We waren eigenlijk meteen enthousiast.”

Veel mogelijkheden en opties die je eenvoudig zelf kunt integreren

“Het fijne van FiscFree® is dat je allerlei opties zelf kunt bepalen en vervolgens eenvoudig zelf in het systeem kunt integreren. Je bepaalt zelf de spelregels, de producten die je aanbiedt en de budgetten per productgroep. Zo is een van onze spelregels bijvoorbeeld dat oproepkrachten geen gebruik kunnen maken van FiscFree®. En dat bestellingen kunnen worden afgerekend via verlofuren of het brutoloon. Het systeem stel je daar heel gemakkelijk op in.

Het is ook superhandig dat je de budgetten per productgroep op elk moment kunt aanpassen. Elke maand krijg je een duidelijk overzicht waarop je gericht kunt sturen. Wij zagen op een bepaald moment bijvoorbeeld dat er veel laptops en tablets werden besteld, en dat het budget voor telefoons veel minder werd gebruikt. Toen hebben we het budget voor de productgroep Computers verruimd en voor de productgroep Telefonie wat ingeperkt.”

Enthousiaste medewerkers

“Niet alleen aan de achterkant werkt het systeem perfect, de portal is ook voor de medewerkers erg gebruikersvriendelijk. Het bestelproces is eenvoudig en overzichtelijk, en de bestellingen worden binnen een paar dagen bezorgd. Ook erg efficiënt is dat FiscFree® communicatiemateriaal ter beschikking stelt, waarop voor de medewerkers duidelijk staat uitgelegd hoe alles werkt. We konden de flyers en infosheets zo doorsturen naar onze filialen, dat scheelde ons een hoop extra werk. Onze medewerkers zijn net zo enthousiast als wij, en dat is waar we het in de eerste plaats voor doen.”

Hoog serviceniveau

“Ik kan niets negatiefs noemen aan de samenwerking met FiscFree®. Het serviceniveau is hoog, de lijntjes zijn kort, op vragen wordt altijd snel gereageerd. Wij zijn blij dat we FiscFree® in CASA hebben gehaald!”

Geïnteresseerd in FiscFree®?

Wil jij net als CASA Nederland niet alleen gemakkelijk iets extra's regelen voor je medewerkers, maar ook financiële kansen niet mislopen?

U heeft niet alle verplichte velden ingevuld

Bij aanvragen ga je akkoord met onze privacyverklaring.