Alles efficiënt online

Wij nemen je het meeste werk uit handen

Geautomatiseerde workflow

We hebben het allemaal al druk genoeg. Hoe makkelijker hoe beter. Alles gaat tegenwoordig daarom digitaal. Dat bespaart tijd en geld. Dat is ook het gedachtengoed van FiscFree®. Wij maken het zowel de werkgever als de medewerker graag makkelijk. Wij helpen met het inrichten van een eigen digitale omgeving, de communicatie, het gebruik van FiscFree® en met de verwerking van bestellingen. Ook geven we advies welke pakket secundaire arbeidsvoorwaarden het beste bij jouw organisatie past!

Zodra medewerkers via hun eigen account een product bestellen, verloopt het proces helemaal automatisch. FiscFree® geeft aan wanneer er actie moet worden ondernomen en zorgt dat de juiste personen binnen jouw organisatie de informatie ontvangen die nodig is. Zo ontvangt bijvoorbeeld de salarisadministratie automatisch de Aanvulling op de Arbeidsovereenkomst (AAO) die nodig is om de bestelling te verrekenen met het salaris van de medewerker. Daar hoef je zelf niets meer aan te doen.

Met FiscFree® heb de leukste secundaire arbeidsvoorwaarde voor je medewerkers!

Ja, ik ontvang graag meer informatie!
FiscFree® HR meeting