Veel gestelde vragen voor medewerkers
Op dit moment is het erg druk op onze klantenservice. Hierdoor ontstaan helaas langere wachttijden dan dat je van ons gewend bent. Om je zo snel mogelijk te helpen, hebben we de meest gestelde vragen verzameld. Misschien staat jouw vraag er wel tussen! Mocht dat niet zo zijn, aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar . We helpen je graag!
Levering van je bestelde producten
Wanneer wordt mijn fiets geleverd?
Helaas kunnen wij niets zeggen over levertijden. Voor de levertijden van een fiets geldt het volgende: Heb jij je fiets besteld bij een rijwielhandelaar, neem dan contact op met de rijwielhandelaar. Is de fiets besteld in de webshop van FiscFree®? Neem dan contact op met Fietsvoordeelshop.nl via telefoonnummer
(085) 071 77 29 of via
www.fietsvoordeelshop.nl/klantenservice.
Wanneer wordt mijn computer/tablet geleverd?
Voor vragen over levertijden van computers/tablets neem je contact op met Paradigit via telefoonnummer
(088) 04 50 505 of via
www.paradigit.nl/klantenservice.
Wanneer wordt mijn telefoon geleverd?
Fitnessabonnement
Ik wil mijn fitnessabonnement aanpassen, opschorten of opzeggen.
Wil jij je huidige abonnement aanpassen, opschorten of opzeggen? Dan kan via jouw persoonlijke
MijnBFNL account. Bedrijfsfitness Nederland stemt vervolgens de wijziging af met jouw werkgever en sportlocatie.
Hoe moet ik inloggen in MijnBFNL?
Bestellen
Verrekening van je bestelling
Dat is een afspraak tussen jou en je werkgever. Neem contact op met de salarisadministratie bij je werkgever. Zij kunnen je meer vertellen.
Mijn bestelling is afgekeurd of geannuleerd, maar ik heb wel een iDeal-betaling gedaan. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Je krijgt je iDeal-betaling binnen 3 werkdagen teruggestort op je bankrekening.
Ik krijg een herinnering dat mijn bestelling nog niet is afgerond. Wat moet ik doen?
Je hebt waarschijnlijk de verrekening nog niet ingevuld (dat is de afspraak die je maakt met je werkgever om je aangekochte product terug te betalen). Ga naar je account van FiscFree® en scroll op de welkomstpagina helemaal naar beneden naar ‘mijn bestellingen’. Klik in je bestelling onder ‘betalen/verrekenen’ op het icoontje en volg alle verdere stappen.
Meer veel gestelde vragen
Is je werkgever al klant van FiscFree®? Dan zijn onderstaande vragen interessant voor jou.
Ik wil graag een bestelling plaatsen; heb ik daarvoor een account nodig?
Ja, zeker. Als je een bestelling in FiscFree® wilt plaatsen, dan heb je een account nodig. Vraag aan je werkgever (afdeling personeelszaken) de speciaal daarvoor bestemde link of het projectnummer. Vul alle gevraagde gegevens in en je bent klaar om te bestellen. Bestellen is het meest eenvoudig wanneer gebruik wordt gemaakt van een computer of laptop. Bestellen via een telefoon of iPad geeft soms problemen. Wij raden aan om voor de bestelling en computer of een laptop te gebruiken.
Ik wil graag een account aanmaken. Hoe doe ik dat?
Vraag bij jouw werkgever (afdeling personeelszaken) naar de gegevens die je nodig hebt om een account aan te maken. Dit is een projectnummer of een speciale aanmeldlink.
Wat kan ik allemaal bestellen?
Je werkgever heeft bepaald welke producten je in FiscFree® kunt bestellen. In jouw account is precies aangegeven welke producten je met fors belastingvoordeel kunt kopen. Indien je nog geen account hebt, moet je die eerst aanmaken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten; wat nu?
Je kunt een
nieuw wachtwoord aanvragen bij het speciale inlogscherm van FiscFree®. Je ontvangt dan per e-mail een nieuw wachtwoord. Denk er wel aan om alleen het wachtwoord te kopiëren. Wanneer je de spaties meeneemt (witruimtes aan beide zijden van het wachtwoord), lukt het niet om in te loggen. Let op: bij het kopiëren kan er alleen gebruik gemaakt worden van de kopieerfunctie via de toetsencombinatie Ctrl C en Ctrl V. Selecteer eerst het nieuwe wachtwoord zonder spaties en gebruik de toetsen Ctrl C (kopiëren) en via Ctrl V (plakken) plakt u het nieuwe wachtwoord in de daarvoor bestemde plaats in het inlogscherm.
Ik kan niet inloggen; wat kan ik doen?
Het beste kan je de velden waar het e-mailadres en het wachtwoord moet worden ingevuld helemaal leegmaken. Het kan zijn dat er nog een spatie staat, waardoor de gegevens niet herkend worden of onjuist zijn.
Maak gebruik van een pc of een laptop. Helaas werkt FiscFree® niet goed op een smartphone of tablet.
Het kan ook voorkomen dat het bedrijfsnetwerk / beveiligde netwerkomgeving van je werkgever geen volledige toegang biedt tot FiscFree®. Maak dan thuis een account aan en log in.
Ik wil een fiets kopen, kan ik bij elke rijwielhandelaar terecht?
Als ik een fietskaart uitprint of download, is dat dan een garantie dat ik mee mag doen?
Een fietskaart uitprinten of downloaden is geen garantie dat de fiets ook daadwerkelijk besteld wordt. Na het volledig invullen van de aanvraag, bepaalt uiteindelijk de werkgever of de fiets besteld wordt.
Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?
Je kan je bestelling annuleren, wanneer het product nog niet geleverd is. Dat doe je door een e-mail te sturen naar en daarin vermeld je duidelijk het bestelnummer (deze vind je in je account of in de bevestigingse-mail van je bestelling) en NAW-gegevens. Wij nemen de annulering in behandeling en nemen zo nodig contact met je op.
Ik heb een fiets aangeschaft via FiscFree®, wie is de eigenaar?
Jij hebt de fiets gekocht, dus de fiets is jouw eigendom.
Is je werkgever nog geen klant van FiscFree®? Dan staat je vraag wellicht in één van onderstaande vragen:
Hoe maak ik gebruik van FiscFree®?
Gebruikmaken van FiscFree® kan alleen wanneer jouw werkgever samenwerkt met FiscFree®. Vraag ernaar bij de afdeling HR of Personeelszaken. Biedt jouw werkgever nog geen FiscFree® aan? Maak hem of haar dan attent op FiscFree®!
Wat moet ik regelen, zodat mijn werkgever FiscFree® gaat aanbieden?
Niet zo veel! Het meest handige is om contact op te nemen met de afdeling HR of Personeelszaken. Vraag of jouw werkgever al interessante extra's met belastingvoordeel aanbiedt. Zo niet, maak dan jouw werkgever attent op FiscFree®.
Mijn werkgever doet nog niet mee, hoe overtuig ik hem?
Vertel je werkgever dat het aanbieden van leuke interessante extra's niet alleen zorgt voor blije, vitale en betrokken medewerkers, maar dat het de werkgever ook veel voordeel oplevert. Deze voordelen zijn per werkgever verschillend. Het is daarom handig om je werkgever in contact te brengen met FiscFree®.
Kost het mijn werkgever geld?
Nee, het kost je werkgever geen geld! Niet alleen voor jou als medewerker zijn er voordelen. Er zijn ook voordelen voor je werkgever. Wij willen dat met alle plezier uitleggen aan jouw werkgever. Maak je werkgever daarom attent op FiscFree®.
Belastingvoordeel; hoe werkt dat?
De computer, smartphone, fiets of fitnessabonnement die je via FiscFree® koopt, wordt betaald door je werkgever. Jij hoeft dus niet zelf eerst te betalen. Je werkgever verrekent deze aanschaf vervolgens met jou door bijvoorbeeld 12 of 36 maanden je brutoloon tijdelijk te verlagen of door bijvoorbeeld een aantal overuren weg te strepen. Hier merk je dus bijna niks van. Uiteindelijk betaal je dus met brutogeld netto je computer, fiets, fitnessabonnement etc.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch (0513) 433 057 of per e-mail (helpdesk@fiscfree.nl) contact op met onze klantenservice.
Op de hoogte blijven?
Wil je op de hoogte blijven van alle nieuwtjes die direct en indirect te maken hebben met FiscFree® en meedoen aan leuke winacties? Volg ons dan op Facebook!
Like FiscFree® op Facebook