Hulp voor medewerkers

FiscFree® heeft een speciale helpdesk voor medewerkers. Heb jij een vraag over FiscFree® of kun je niet inloggen? Je kunt ons van maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur bereiken via telefoonnummer (0513) 43 30 57 of stuur een e-mail naar .

Meest gestelde vragen

Is je werkgever al klant van FiscFree®? Dan zijn onderstaande vragen interessant voor jou.

Ik wil graag een bestelling plaatsen; heb ik daarvoor een account nodig?
Ja, zeker. Als je een bestelling in FiscFree® wilt plaatsen, dan heb je een account nodig. Vraag aan je werkgever (afdeling personeelszaken) de speciaal daarvoor bestemde link of het projectnummer. Vul alle gevraagde gegevens in en je bent klaar om te bestellen.
Ik wil graag een account aanmaken. Hoe doe ik dat?
Vraag bij jouw werkgever (afdeling personeelszaken) naar de gegevens die je nodig hebt om een account aan te maken. Dit is een projectnummer of een speciale aanmeldlink.
Wat kan ik allemaal bestellen?
Je werkgever heeft bepaald welke producten je in FiscFree® kunt bestellen. In jouw account is precies aangegeven welke producten je met fors belastingvoordeel kunt kopen. Indien je nog geen account hebt, moet je die eerst aanmaken.
Waar kan ik inloggen?
Inloggen in FiscFree® kan via de speciale inlogpagina van FiscFree®.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten; wat nu?
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen bij het speciale inlogscherm van FiscFree®. Je ontvangt dan per e-mail een nieuw wachtwoord. Denk er wel aan om alleen het wachtwoord te kopiëren. Wanneer je de spaties meeneemt (witruimtes aan beide zijden van het wachtwoord), lukt het niet om in te loggen.


Is je werkgever nog geen klant van FiscFree®? Dan staat je vraag wellicht in één van onderstaande vragen:

Hoe maak ik gebruik van FiscFree®?
Gebruikmaken van FiscFree® kan alleen wanneer jouw werkgever samenwerkt met FiscFree®. Vraag ernaar bij de afdeling HR of Personeelszaken. Biedt jouw werkgever nog geen FiscFree® aan? Tip dan je werkgever.
Wat moet ik regelen, zodat mijn werkgever FiscFree® gaat aanbieden?
Niet zo veel! Het meest handige is om contact op te nemen met de afdeling HR of Personeelszaken. Vraag of jouw werkgever al interessante extra's met belastingvoordeel aanbiedt. Zo niet, maak dan jouw werkgever attent op FiscFree® via tip je werkgever en maak bovendien kans op een iPad. Wij nemen dan contact op met jouw werkgever om meer over FiscFree® te vertellen.
Mijn werkgever doet nog niet mee, hoe overtuig ik hem?
Vertel je werkgever dat het aanbieden van leuke interessante extra's niet alleen zorgt voor blije, vitale en betrokken medewerkers, maar dat het de werkgever ook veel voordeel oplevert. Deze voordelen zijn per werkgever verschillend. Het is daarom handig om je werkgever in contact te brengen met FiscFree®. Tip je werkgever en maak bovendien kans op een gratis iPad.
Kost het mijn werkgever geld?
Nee, het kost je werkgever geen geld! Niet alleen voor jou als medewerker zijn er voordelen. Er zijn ook voordelen voor je werkgever. Wij willen dat met alle plezier uitleggen aan jouw werkgever. Maak je werkgever daarom attent op FiscFree® of tip hier je werkgever.
Belastingvoordeel; hoe werkt dat?
De computer, smartphone, fiets of fitnessabonnement die je via FiscFree® koopt, wordt betaald door je werkgever. Jij hoeft dus niet zelf eerst te betalen. Je werkgever verrekent deze aanschaf vervolgens met jou door bijvoorbeeld 12 of 36 maanden je brutoloon tijdelijk te verlagen of door bijvoorbeeld een aantal overuren weg te strepen. Hier merk je dus bijna niks van. Uiteindelijk betaal je dus met brutogeld netto je computer, fiets, fitnessabonnement etc.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch of per mail contact op met onze helpdesk.

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van alle nieuwtjes die direct en indirect te maken hebben met FiscFree® en meedoen aan leuke winacties? Volg ons dan op Facebook!

Like FiscFree® op Facebook